Skocz do zawartości

Witaj na Forum Gry Multiplayer MMO RPG
Zarejestruj się lub zaloguj, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich naszych funkcji. Po zalogowaniu zyskasz możliwość tworzenia nowych tematów, odpowiadania na już istniejące, przyznawania innym reputacji, korzystania z naszego sklepu... Sprawdź sam, co dla Ciebie przygotowaliśmy! Jeśli posiadasz już konto zaloguj się tutaj, w przeciwnym razie zarejestruj się za darmo!
Zdjęcie

ID numery wszystkich przedmiotów w Minecraft v1.3


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1
Fabian

Fabian

    Master

  • Root
  • PipPipPipPipPip
  • 1812 postów
  • 259 tematów
635
Znakomity
  • PłećNie ustalono


Id itemków są tutaj



#2
ExitTheBitch

ExitTheBitch

    It's over 1000

  • Zbanowany
  • 1066 postów
  • 32 tematów
154
Genialny
Dzięki za informacje

Dołączona grafika


#3
Mazur

Mazur

    CodeBoy / ZdolnyŚlązak

  • Moderator
  • 4288 postów
  • 142 tematów
736
Sławny
  • PłećMężczyzna
  • SkądZDŚ


Dzięki.

gsuk7a.jpg


#4
Huntex

Huntex

    Determined

  • Użytkownik
  • Pip
  • 43 postów
  • 3 tematów
5
Obcy
Bardzo przydatne ale nie wszystkiego się używa. Większość tych bardziej znanych lub częściej używanych szybko się zapamiętuje. A jak ktoś i tak gra na budowanie a nie granie. Bardziej przyda mu się tryb kreatywny

Dołączona grafika


#5
Ashante

Ashante

    Szara Eminencja.

  • Specjalista
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6357 postów
  • 78 tematów
778
Sławny
  • PłećKobieta
Przydatne c;

85247031229820209015.png


#6
Komeq

Komeq

    Ciasteczkowy Potwór

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 690 postów
  • 12 tematów
94
Niezwykły
spx
PFK:Nawet jeśli wszyscy w już w ciebie zwątpili pokaż im ,że sie mylili!
Postacie : FapHrap , HaGi , Zorrim , xThumbiPLx Nie należą już do mnie !!!
Gram postacią o nicku : xFapHrap !!!

#7
Arranor

Arranor

    Addicted

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 684 postów
  • 20 tematów
89
Niezwykły
Ładny i estetyczny poradnik, przyda się na pewno.

#8
Elaris

Elaris

    Prater

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 345 postów
  • 3 tematów
26
Popularny
  • PłećNie ustalono
Fajny poradnik, na pewno się przyda.

#9
oskar3192

oskar3192

    Addicted

  • Zbanowany
  • 567 postów
  • 30 tematów
91
Niezwykły
  • PłećNie ustalono
Dobry poradnik .

#10
Estael

Estael

    ♠ Sensey ♠

  • Super User
  • PipPipPipPip
  • 591 postów
  • 52 tematów
141
Genialny
  • PłećMężczyzna
  • SkądKwidzyn


Fajny poradnik

67b5382fe628d326med.jpg
 
"Chcesz mnie hejtować to zjedź Żyjemy, szybciej i mocniej, kto tu kumaty ten wie"
 

 


#11
Veneris

Veneris

    Dark Magic ♥

  • Super User
  • PipPipPipPipPip
  • 1624 postów
  • 38 tematów
340
Wirtuoz
  • PłećKobieta
  • SkądTy to wiesz? ;o


Bardzo przydatne i fajne :P

5qw3ne.png


#12
Bossoo

Bossoo

    Me Gusta

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 292 postów
  • 1 tematów
44
Popularny
  • PłećMężczyzna
Fajne

#13
Leniwa

Leniwa

    CodeGirl

  • Black Member
  • PipPipPipPip
  • 584 postów
  • 1 tematów
57
Niezwykły
  • PłećKobieta
  • Skądpiekło.


Przydatne xd

Ryń, dyń, dyń, cyk, cyk, cyk, bla, bla, bla.


#14
Yomi

Yomi

    GameOver.

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 826 postów
  • 11 tematów
229
Niesamowity
  • PłećMężczyzna
komuś się przyda :>

Tak na prawdę jestem facetem, 

... a to jest tylko internet.

 


#15
Astroo

Astroo

    Astroonom

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2897 postów
  • 34 tematów
276
Niesamowity
  • PłećMężczyzna
  • SkądP**k


Przydatne

Dołączona grafika


#16
Stryfe

Stryfe

    BloodyBitch

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 651 postów
  • 3 tematów
10
Obcy
Przyda się .

umw5.png
 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych